Sharm El Sheikh - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van Anthony - WaarBenJij.nu Sharm El Sheikh - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van Anthony - WaarBenJij.nu

Sharm El Sheikh

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anthony

08 November 2007 | Egypte, Sharm ash Shaykh

Hola People!
Ik ben nu in het hete Egypte, en wel in Sharm El Sheikh. Net aan gekomen via een stop in Marakech en Luxor. Heerlijke vlucht ongeveer 2 ½ uur. Zit nu in m'n hotel, het is hier zo'n ongeveer 30 tot 32 graden! De fotos probeer ik er vanavond op te zetten. Nu ga ik eten in het restaurant beneden en dan even de stad in. Vanavond rond de klok van 12 weer naar bed en dan klaar maken voor een vlucht naar Monastir via Parijs Orly. Wel zonde, Egypte en Tunesië liggen nl. niet zo ver van elkaar vandaan.

Adios Spreek jullie later!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Sharm ash Shaykh

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Onbekend Eiland

10 November 2007

Verjaardag!!!

10 November 2007

Tunesië

08 November 2007

Sharm El Sheikh

07 November 2007

Nieuw Blog.
Anthony

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 8428

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: