Nieuw Blog. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anthony - WaarBenJij.nu Nieuw Blog. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anthony - WaarBenJij.nu

Nieuw Blog.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anthony

07 November 2007 | Spanje, Madrid

Mijn eerste berichtje op mijn blog! Heel leuk, ik bedank Vito voor zijn idee..
Gisteren avond gevlogen vanaf A'dam (AMS) naar Tenerife-Sur (TFS). Zit nu hier op het altijd lente achtige Tenerife. We vlogen naartuurlijk als van ouds met 'De Groene Maatschapij' oftwel, Transavia! Heb even een kijkje genomen in de cockpit en in de cre Rest Area, of ook wel vaak genoemt: 'De Tent'. Dit heb je niet in alle Transavia vliegtuigen, in een paar hebben ze achter of in het midden 2 rijen afgeschermt met een grodijntje, waar de crew even tot zich zelf kan komen.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2007

Onbekend Eiland

10 November 2007

Verjaardag!!!

10 November 2007

Tunesië

08 November 2007

Sharm El Sheikh

07 November 2007

Nieuw Blog.
Anthony

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 8425

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: